Становлення й розвиток виховної роботи

Основні орієнтири виховання

І. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Мета: формування почуттів любові до Батьківщини , її національних цінностей; шанобливе ставлення до держаної символіки, повага до прав людини (толерантність, миролюбність), вивчення культури свого народу і прагнення дотримання традицій, виховання почуття поваги, гордості до своїх батьків, роду, народу, місця де народився.

№ п/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

Відмітки про виконання

1.

«Україна – єдина країна» - до першого уроку. День знань.

Вересень

Педагог-організатор

2.

Всеукраїнська освітня кампанія. Конкурс «Голуб Миру» до «Національного Дня Миру»

Вересень

Педагог-організатор

3.

День української писемності та мови. Виховний захід «Рідна мово – пісня солов’їна»

Листопад

Класні керівники

4.

День гідності та свободи. Конференція «Свобода в Україні»

Листопад

Педагог-організатор

5.

День пам’яті жертв голодоморів та політичних репресій: Акція «Запали свічку»

Листопад

Педагог-організатор Учитель історії

6.

День Збройних сил України.

Грудень

Педагог-організатор

7.

День прав людини. Вікторина «Знавці права»

Грудень

Педагог-організатор Учитель історії

8.

День Соборності України. Конференція «Моя єдина Україна»

Січень

Педагог-організатор

9.

День пам’яті Героїв Крут. Патріотичний захід «Герої Крут у пам’яті людській»

Січень

Педагог-організатор Учитель історії

10.

Районний конкурс дитячої творчості «Очима дитини про бюджет країни»

Лютий

Педагог-організатор Учитель історії

11.

День пам’яті героїв Небесної сотні. Виховний захід «Ваш подвиг – незабутній!»

Лютий

Педагог-організатор Учитель історії

12.

Міжнародний день рідної мови. Виховний захід «Мова – найцінніший скарб народу»

Лютий

Класні керівники

13.

Районний конкурс дитячого малюнку «Мої права»

Квітень

Учитель малювання

14.

Всеукраїнська історико-краєзнавча акція учнівської молоді «А ми тую славу збережемо»

Травень

Учитель історії

15.

День Пам’яті та Примирення в Україні. Парад строю і пісні.

Травень

Учитель історії

Учитель музики

ІІ. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.

Мета: формування духовно-моральної культури особистості: чуйності, чесності, правдивості, справедливості, гідності, толерантності, милосердя, виховання родинних, особистих громадських цінностей. Вміння співпрацювати з іншими, в колективі, співпереживати, здатність враховувати думки товаришів, поваги до товаришів.

№ п/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

Відмітки про виконання

1.

День грамотності. Виховна година «Будь грамотним»

Вересень

Класні керівники

2.

День батька. Виховний захід «Мій татусь найкращий у світі»

Вересень

Педагог-організатор

3.

Міжнародний день людей похилого віку. Виховна година «Прояви турботу та обачливість»

Жовтень

Соціальний педагог Педагог-організатор

4.

День працівників освіти. Святкова програма «Вчительська доля – висока зоря, запалена серцем, любов’ю зігріта!»

Жовтень

Педагог-організатор

5.

Всесвітній день дитини. Конкурс малюнків «Чи знаєш ти свої права?»

Листопад

Соціальний педагог

6.

Всесвітній день інвалідів. Виховна година «Ми повинні нести іншим людям добро»

Грудень

Педагог-організатор

7.

Стрітення Господнє. Виховний захід «Зустріч Весни і Зими»

Лютий

Педагог-організатор

8.

Свято Масляна. Виховний захід «Весела Масляна»

Лютий

9.

Інсценівка «Мешканці країни Доброти»

Березень

Класний керівник 6 класу

10.

Міжнародний жіночий день. Літературно-музичний вечір «Ми вам вклоняємось дорогі жінки»

Березень

Педагог-організатор

11.

Районний конкурс «Таланти багатодітної родини»

Березень

Педагог-організатор Класні керівники

12.

День Матері. Тематичне свято «Мати – найрідніша і найближча кожному із нас»

Травень

Педагог-організатор

13.

Міжнародний день сім’ї. Конкурс малюнка «Моя сім’я»

Травень

Учитель малювання

ІІІ. Ціннісне ставлення до природи.

Мета: формування екологічної культури, гармонійне співіснування з природою та зв'язок з національними традиціями; відповідальне ставлення до природи, правових норм, до природи як середовища існування людини; виховання почуття особистої причетності до збереження природних багатств відповідальності за них.

п/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

Відмітки про виконання

1.

Фотовікторина до Дня туризму «Лише у нас на Україні...»

Вересень

Учитель фізкультури

2.

Бал у королеви Осені

Жовтень

Вчителі початкових класів

3.

Всеукраїнська виставка-конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край»

Грудень

Вчитель малювання

4.

День довкілля. Конкурс малюнка «Людина і ліс»

Квітень

Вчитель біології

5.

День Землі. Екологічна акція «Бережіть і творіть красу земну»

Квітень

Вчитель географії

6.

День Чорнобильської трагедії. Виховний захід «Чорнобиль – наш біль»

Квітень

Педагог-організатор

7.

Районний конкурс робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!»

Травень

Педагог-організатор

8.

Районний конкурс дитячого малюнку «Я хочу жити в якісному світі»

Травень

Педагог-організатор

Тренінг «Спілкування з природою»

Листопад

Педагог-організатор

Абетка Зеленої планети

Січень

Педагог-організатор

Урок екології «Воду бережи, козаче, і вона тобі віддячить»

Грудень

Вчитель екології

Екологічна акція «Первоцвіти просять порятунку»

Лютий

Педагог-організатор

Розмова в дружньому колі «Бережи ліс – це запорука твого здоров’я»

Березень

Педагог-організатор

IV. Ціннісне ставлення до праці.

Мета: виховання в учнів працелюбності, старанності, бережливості, господарського ставлення до суспільної власності; усвідомлення значимості праці в житті людини, вибори професії, повага до праці людей, які створюють духовні та матеріальні блага цінності.

п/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

Відмітки про виконання

1.

Всеукраїнський день бібліотек. Виховний захід «Книга вчить, як на світі жить»

Вересень

бібліотекар

2.

Міжнародний день лікаря. Виховна година «Що ми повинні знати, щоб зберегти своє здоров’я»

Жовтень

Соціально педагог

3.

День залізничника України. Інформаційна година. «Відповідальність професії – залізничника»

Листопад

Педагог-організатор

4.

День працівників пожежної охорони. Виставка малюнків «Скажемо Ні всім пожежам на Землі»

Січень

Педагог-організатор

5.

Всеукраїнська виставка-конкурс робіт учнів молодшого шкільного віку з початкового технічного моделювання.

Лютий

Учитель трудового навчання

6.

День психолога. Виховна година. «Конверт психологічних знань»

Квітень

Соціальний педагог

Конкурс на найкращу годівничку «Годівничка для синички»

Грудень

Учитель трудового навчання

Трудовий десант «Чисте село – чиста Земля»

Березень

Педагог-організатор

Виставка композицій «Осінній дивограй»

Жовтень

Педагог-організатор

Рольова гра «Шукаю свою професію»

Педагог-організатор

Випуск святкової стінгазети до дня працівників освіти «Золоті учительські серця»

Вересень

Педагог-організатор

Трудовий десант «Перетворімо школу у квітучий сад»

Жовтень

Вчитель трудовогонавчання

Екологічна акція «Весну зустрічай» /виготовлення шпаківень/

Лютий

Педагог-організатор

Конкурс творчих робіт «Рідного краю барвисті кольори»

Травень

Вчитель малювання

Конкурс композицій «Замість ялинки новорічний букет»

Грудень

Педагог-організатор

V. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Мета: формування естетичної культури і мислення та почуттів засобами художніх образів різних видів мистецтва: розвиток художньо-естетичних емоцій, смаків, навичок до розробки участі в творчих мистецьких проектах.

п/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

Відмітки про виконання

1.

День знань. Свято першого дзвоника. «Здраствуй школо, дивосвіте ясний»

Вересень

Педагог-організатор

2.

Міжнародний день музики. Музично-розважальна програма «Відгадай мелодію»

Жовтень

Вчитель музики

3.

День художника. Конкурс малюнків «Мої мрії»

Жовтень

Вчитель малюваня

4.

Міжнародний день толерантності. Виховна година «Будь толерантним»

Листопад

Соціальний педагог

5.

Новорічні свята «На порозі Новий рік»

Грудень

Педагог-організатор

6.

Районний огляд-конкурс колядницьких колективів «Вертепне дійство – 2017»

Січень

Педагог-організатор

7.

Новий Рік за старим стилем. Конкурс колядок, щедрівок «Дозвольте колядувати, дім звеселяти!»

Січень

Педагог-організатор

8.

День закоханих. Виховний захід «Кохання – це скарб якому ціни нема»

Лютий

Педагог-організатор

9.

Міжнародний день театру. Театралізована вистава «Театр – світ духовності і краси»

Березень

Педагог-організатор

10.

Міжнародний день пам’яток і визначних місць. Заочна екскурсія «Пам’ятки світу»

Квітень

Педагог-організатор

11.

Великдень: Конкурс «Чарівність Великодня»

Травень

Педагог-організатор

12.

День Вишиванки. Парад «Краща Вишиванка»

Травень

Педагог-організатор

13.

Свято Останнього Дзвоника: «Дзвони ж нам дзвонику останній»

Травень

Педагог-організатор

14.

Випускний вечір «І вже звучить останній наш шкільний вальс»

Травень

Педагог-організатор

VI. Ціннісне ставлення до себе (за здоровий спосіб життя).

Мета: формування основних засад «Я концепції» особистості (самопізнання, самовизначення, самовиховання, самовдосконалення); прагнути бути фізично здоровою людиною, знати про наслідки негативного впливу звичок на здоров'я людини.

№ п/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

Відмітки про виконання

1.

День фізкультури і спорту. Шкільна спартакіада «Здорові звички, здоровий спосіб життя»

Вересень

Вчитель фізкультури

2.

Фізкультурно-патріотичний фестиваль «Козацький гарт» до Дня Захисника Вітчизни»

Жовтень

Вчитель фізкультури

3.

Всесвітній день футболу. Змагання «Команда переможців»

Грудень

Вчитель фізкультури

4.

Всесвітній день здоров’я. Фестиваль «Пропаганда здорового способу життя»

Квітень

Соціальний педагог

5.

Дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»)

Квітень

Вчитель фізкультури

Інсценівка «Мешканці країни вітамінія»

Жовтень

Вчитель ОБЖ

Агітбригада «Здоровенькі були»

Листопад

Соціальний педагог

Профілактична бесіда «Здорові очі – вікна у світ»

Грудень

Шкільна медсестра

Змагання зі спортивного туризму, до дня туризму «Осінній рейд»

Вересень

Вчитель фізкультури

Розмова в дружньому колі «Кого я наслідую в житті»

Січень

Класні керівники

Лижна прогулянка «За здоров’ям до лісу»

Січень

Вчитель фізкультури

Профілактична бесіда «Гігієна зубів, профілактика карієсу»

Лютий

Шкільна медсестра

Година здоров’я «Загартовування та фізичні вправи – необхідні умови здорового способу життя»

Березень

Вчитель фізкультури

Усний журнал «Їжа - джерело росту і здоров’я

Травень

Класні керівники

VII. Превентивне виховання.

Мета: виховувати у підлітків загальноприйняті людські цінності, формування глибокого усвідомлення взаємозв'язку між ідеями свободи, правами людини та її громадською відповідальністю; спонукання вихованців до активної протидії проявам аморальності, правопорушення, бездуховності, антигромадській діяльності.

№ п/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

Відмінки про виконання

1.

Диспут «Що означає жити красиво»

Вересень

Класні керівники

2.

Юридичні поради «Як захистити свої права»

Вересень

Соціальний педагог

3.

Виховна година «Собою керувати вмій»

Жовтень

Педагог-організатор

4.

Операція «Урок» - відвідування учнями уроків.

Протягом року

Педагог-організатор

5.

Відверта розмова «Шкідливі звички чи життя у своє задоволення»

Січень

Педагог-організатор

6.

Анкета інтересів «Мої внутрішні вороги»

Лютий

Педагог-організатор

7.

Дебати «Проблеми батьків та дітей існують»

Березень

Педагог-організатор

8.

Публіцистичні виставки «Вдумайся!» «Зроби вибір на користь здоров’ю»

Квітень

Педагог-організатор

Урок права «Добро твориться просто, зі злом жартувати не можна»

Жовтень

Учитель історії

Відверта розмова «Як не потрапити на гачок»

Листопад

Соціальний педагог

Антиалкогольний КВК

Грудень

Соціальний педагог

Морально-етична бесіда «Згубним звичкам скажемо: «Ні!»

Березень

Соціальний педагог

Інформаційна година «Зупинимо СНІД, доки він не зупинив нас»

Квітень

Соціальний педагог

Виступ агітбригади «Молодь проти насильства»

Травень

Соціальний педагог

Година права, до дня прав людини «Я маю право знати свої права»

Грудень

Соціальний педагог

Конкурс малюнків «Мої права»

Грудень

Учитель малювання

Рейд по виявленню курців

грудень

Педагог-організатор

Анкета інтересів «Мої внутрішні вороги»

грудень

Соціальний педагог

VIII. Сприяння творчому розвитку особистості.

Мета:організація змістовного дозвілля дітей та молоді, тематичних вечорів відпочинку, розважальних заходів що дають змогу спілкуватися з однолітками у різних формах ігрових та дозвілево-розважальних програм, виявлення та підтримка творчо обдарованих дітей.

№ п/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Міжнародний день музики. Музично-розважальна програма «Відгадай мелодію»

Жовтень

Учитель музики

2.

Районний фестиваль – конкурс дитячої творчості «Веселковий гурт»

Жовтень

Учитель музики

3.

Свято Миколая чудотворця. Концертна програма «Іде Святий Миколай»

Грудень

Педагог-організатор

4.

Районний огляд – конкурс колядницьких колективів «Вертепне дійство 2017»

Січень

Педагог-організатор

5.

Новий Рік за старим стилем. Конкурс колядок, щедрівок «Дозвольте колядувати, дім звеселяти!»

Січень

Педагог-організатор

6.

Всеукраїнський конкурс дитячої творчості «Очима дитини про бюджет країни»

Лютий

Вчитель економіки

7.

Всеукраїнська виставка – конкурс робіт учнів молодшого шкільного віку з початкового, технічного моделювання.

Лютий

Вчителі початкових класів

8.

Всеукраїнська виставка – конкурс науково – технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі Україно!»

Лютий

Педагог-організатор

9.

День сміху: Сміхопанорама «Весняні посмішки» /конкурс читців гуморесок/

Квітень

Педагог-організатор

10.

Всесвітній День космонавтики і авіації. Конкурс малюнків «Космічні фантазії - 2017»

Квітень

Педагог-організатор

Пісенно-розважальна програма «Ало! Шукаємо таланти»

Вересень

Педагог-організатор

Ланцюжок пісень «У лісі прифронтовому»

Травень

Педагог-організатор

Огляд-конкурс читців-декламаторів та юних поетів «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській»

Березень

Педагог-організатор

ОРІЕНТОВНИЙ ПЛАН ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ

Зміст роботи

Дата проведення

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

Ознайомлення учнів з вимогами у закладі ( Статут закладу ):

не порушувати дисципліну;

не запізнюватися на уроки;

не пропускати заняття;

не сперечатися із дорослими вдома;

своєчасно виходити до школи;

повертатися після уроків;

дбайливо ставитися до одягу;

бути охайним

вересень

Педагог – організатор

Класні керівники

2.

Виявлення соціально-психологічних причин агресивної поведінки учнів

Протягом року

Педагог – організатор

психолог

3.

Пошук ефективних форм і методів здійснення спеціальної превенції

Протягом року

Педагог – організатор

психолог

4.

Розробки порад, пам'яток, рекомендацій для батьків

Протягом року

Педагог – організатор

класні керівники

5.

Залучення до участі в позашкільних заходах

Протягом року

Педагог-організатор,

Класні керівники

6.

Участь у роботі органів шкільного учнівського самоврядування

Протягом року

Класні керівники

педагог-організатор

7.

Організаційна підготовка і проведення виховних годин з формування на­вичок культурної поведінки учнів.

Протягом року

Педагог – організатор

Класні керівники

8.

Проведення бесід з учнями:

«Твій вільний час»

«Чи потрібно дотримуватись правил поведінки у школі?»

«Про дружбу і товаришування»

«Профілактика правопорушень»

Жовтень

Грудень

Лютий

Квітень

Класні керівники

Педагог - організатор

9.

Участь у заходах, тренінгах спрямованих на запобігання агресивних форм поведінки .

Протягом року

Психолог,

педагог-організатор

10.

Участь у спортивних змаганнях «Козацькі забави».

Жовтень

Травень

Педагог – організатор,

вчитель фізкультури

11.

Залучення учнів до участі у загальношкільних новорічних заходах.

Грудень

Педагог-організатор

12.

Відвідування учнів на дому з метою визначення покрашення рівня умов
проживання, створення власного робочого куточка.

Протягом року

Класні керівники,

педагог– організатор, ЗВР

13.

Проведення з учнями тренінгових занять за програмою "Рівний - рівному»
щодо формування відповідальної (безпечної) поведінки.

Протягом року

Педагог-організатор,

психолог

14.

Організація зустрічі із лікарями, працівниками правоохоронних органів, працівниками кримінальної міліції, юристами.

Березень

Педагог-організатор, ЗВР

15.

Залучення учнів до акцій «Милосердя» та «Турбота»: прибирання могили невідомого солдату на цвинтарі, допомога ветеранам праці, пристарілим.

Травень

Педагог - організатор

16.

Організація літнього відпочинку учнів, схильних до правопорушень

Травень

Педагог – організатор,

психолог

17.

Індивідуальні бесіди з профілактики правопорушень серед учнів з девіантною поведінкою

Протягом року

Педагог – організатор,

психолог

18.

Анкетування «Канікули. Що ти пропонуєш?»

Жовтень

грудень

березень

Педагог - організатор

Кiлькiсть переглядiв: 585