Семінар – практикум спеціалістів психологічної служби

2017-04-18

/Files/images/20170329_110404йй.JPG

29 березня 2017 року для учасників психологічної служби освітніх закладів Лисянського району на базі Погибляцького НВК відбувся семінар –практикум спеціалістів психологічної служби на тему «Психоемоційне здоров’я вчителя. Ефективні шляхи подолання синдрому вигорання»

В семінарі взяли участь спеціалісти психологічної служби району, завідуюча

РПМПК Уманська Олена Василівна.

Професійна діяльність педагога в усі часи була однією з найбільш емоційно напружених. Це пов’язано з великою кількістю непередбачуваних та неконтрольованих комунікативних ситуацій, з високою мірою особистісної відповідальності вчителя. Педагоги постійно знаходяться в емоційно насиченій атмосфері під час інтенсивного й тісного спілкування з учнями, батьками, колегами, що призводить до емоційного вигорання.

Рівень емоційного вигорання педагога характеризує не лише його особистість, а й ефективність навчально - виховного процесу у цілому.

Саме тому, дослідження та своєчасна профілактика зазначеного явища має велике значення як для самого педагога, так і навчального закладу у цілому.

Роботу семінару розпочала завідуюча РПМПК Уманська О.В., яка провела /Files/images/20170329_110329цц.JPGмоніторинг власної працездатності спеціаліста психологічної служби протягом навчального року. Вправа –асоціація «Я в роботі протягом року» . На етапі вхідної діагностики було визначено рейтинг чинників , що заважають у професійній діяльності.

В рамках семінару було висвітлено питання:

Створення умов для збереження працездатності та емоційного потенціалу педагогічного працівника в професійному просторі.(Заняття з елементами тренінгу)

Збереження здоров’я зберігаючого потенціалу педагога(Релаксаційна вправа «А я такий»)

Учні та учителі школи привітали учасників семінару цікавими художніми номерами і подарували позитивний настрій.

Семінар завершився хорошими побажаннями для учасників та рекомендаціями, які будуть використані спеціалістами психологічної служби в подальшій роботі.
Кiлькiсть переглядiв: 354